Успіх

Як підвищити активність учнів на занятті. Мозковий штурм.

Після десятків тисяч проведених уроків та лекційних занять ми можемо з упевненістю стверджувати, що мозковий штурм – це практичний метод, який активує розумову і творчу діяльність учня. Якщо ви хочете підвищити ініціативність учнів під час заняття, то слід дотримуватися певних етапів і рекомендацій щодо проведення мозкового штурму, про яких ми пропонуємо вам прочитати в цій статті.

1. Спочатку заняття потрібно створити банк ідей. Як правило, це займає 10-15 хвилин. На даному етапі йде напрацювання можливих ідей. Ніякої критики і коментування. Вчитель має тільки фіксувати всі ідеї на дошці.

2. Наступний етап – аналіз ідей. У цей момент відбувається обговорення і аналіз кожної з ідей. Бажано в кожній ідеї знайти щось позитивне, значуще, та розглянути можливість її застосування в інших умовах. Можливо, для цього потрібно буде трохи підкоригувати, удосконалити.

3. І останнім є обробка результату. З усіх ідей вибирається сама цікава і практична.

Проте, щоб все пройшло гладко, необхідно дотримуватися деяких рекомендацій:

– завжди вибираєте теми і завдання, які цікаві дітям і здатні розвивати їх дослідницький потенціал; також дуже важливо, щоб проблема мала кілька рішень;

– якщо учні повторюють одну і ту ж тему тільки, перефразовуючи її, вчитель повинен направити їх в інше русло і запропонувати придумати щось нове;

– на уроці повинні працювати всі; якщо хтось з хлопців не проявляє активності, потрібно звернутися до нього особисто і вивести його на розмову.

А які ви знаєте методи підвищують активність учнів на занятті? Пишіть! Буде цікаво почитати в коментарях.