Кохання

Взаєморозуміння-ключ до успіху у всіх справах.

Основна мета спілкування між людьми-досягти взаєморозуміння. Але це зробити непросто.

Чому з одними людьми нам легко спілкуватися, а з іншими – важко?

Чому з ким-то ми ладнаємо, а з ким-то весь час сваримося?

Розглянемо для початку,механізми взаєморозуміння в спілкуванні:

  1. Ідентифікація- це спосіб розуміння іншої людини через усвідомлене чи несвідоме уподібнення його самому собі.
  2. Стереотипізація- це класифікація форм поведінки та інтерпретація їх причин шляхом віднесення до вже відомих або здаються відомими явищ, соціальним стереотипам.
  3. Рефлексія– це осмислення суб’єктом того, якими засобами, чому, він зробив те або інше враження на партнера по спілкуванню.
  4. Зворотній зв’язок– це отримання адресатом інформації про те, який вплив він справив на адресата, і коригування на цій основі подальшої стратегії спілкування.

Для тих хто любить розумні слова і вирази, додамо в скарбничку своїх знань словосполучення-

Міжособистісна атракція– механізм сприйняття іншої людини, що виникає на основі стійкого позитивного почуття, яке сприяє формуванню , , або . Це емоційна оцінка є ключовим чинником людських взаємин.

Збільшення числа невербальних реакцій симпатії-посмішки, погляди, жести, дотики-підсилюють атракцію.

Для любителів поскандалити на замітку:

1. Сплеск емоцій -не завжди добре.

Це допоможе на час, негатив вийде ,а разом з ним і багато зайвої інформації ,сказаної зопалу.

2. Кожен індивідуальний.

Не варто думати,що наші примхи,ніж то краще чужих тарганів,вони є у всіх-пам’ятайте це.

3. Виховувати дорослих-шлях до сварки.

Краще уникати ролі вихователя у сварці. Варто прийняти і поважати думку й почуття співрозмовника. Фрази типу: “я краще знаю”, ще жодного разу не поліпшували відносини.

4. Відчуй!

Варто іноді придивитися,часто люди втомлені, голодні, накручені, прийшовши з роботи можуть говорити не те,що сказали б у нормальному стані.

5. Навіщо?

Перед тим як щось сказати, ставте собі питання-з якою метою я це кажу, і яку реакцію на ці слова чекаю. Лучшее взаєморозуміння відбувається тоді, коли обидва відкрито проговорюють свої потреби («Навіщо мені/нам потрібен цей розмову? ») і мети («Про що б я хотів з тобою домовитись? »), а також допомагають один одному утримувати конструктивний діалог («Те, що ти зараз говориш / робиш, допомагає чи заважає нам з тобою домовитись? »).

Як поліпшити взаєморозуміння:

  • Більше слухати ,ніж говорити.
  • Бути чемними з усіма, а не лише з тими, хто подобається.
  • Прощати людей за їх вчинки.
  • Не робити зауважень, говорити про хороше.
  • Вірити про людину – в краще.
  • Бути терпимими до інших точок зору.
  • Вміти контролювати свої бажання і вчинки.

Необхідно пам’ятати, що взаємовідносини-це старання двох і більше людей. “Один у полі -не воїн. ” Життя сповнене дивовижними, щасливими, цікавими моментами.